26+4teyim ben de canım çok şükür sıcaklar ve bel ağrıları haricinde iyi gidiyor. Sana niye yasakladı doktor yürüyüşü
1,512,296 soru
24,667,256 cevap
367,057 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın