26+4teyim ben de canım çok şükür sıcaklar ve bel ağrıları haricinde iyi gidiyor. Sana niye yasakladı doktor yürüyüşü
1,512,699 soru
24,672,646 cevap
367,346 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın