Allah affetsin 3 tabak yiyordum hamileyken. Öyle çok meyve yiyordum ki hangisinden dolayı bilmiyorum ama gebelik sekeri çıkmıştı son 5 ay ağzıma süremedim hic birseyi :)
Ama ye yani benim gibi değilde azıcık da olsa ye :)
1,512,635 soru
24,671,552 cevap
367,283 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın