Çok güzel olmuş bence. Allahım bana da böyle düşünceli bi elti nasip eylleee
Bur galatasarayli olarak... begendimmm babasi bayilirr kesinnn gulle gulle kulansin
Çok güzel bir Fenerbahçeli olarak çok beğendim
1,512,233 soru
24,666,635 cevap
367,026 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın