Çok güzel olmuş bence. Allahım bana da böyle düşünceli bi elti nasip eylleee
Bur galatasarayli olarak... begendimmm babasi bayilirr kesinnn gulle gulle kulansin
Çok güzel bir Fenerbahçeli olarak çok beğendim
1,512,248 soru
24,666,778 cevap
367,041 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın