Bende gitmiştim oraya güzel yer ama insanlardan bakamadık bide yarim saat durmadık
Şimdi sakinmiş tadini çıkarın
Tam 3 . Fotonun olduğu yerde balıklara yem vermiştim eşim de videomu fotoğrafımı çekmişti hepsi silinmiş
Bana dua et cano orada
1,512,285 soru
24,667,114 cevap
367,049 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın