Bende gitmiştim oraya güzel yer ama insanlardan bakamadık bide yarim saat durmadık
Şimdi sakinmiş tadini çıkarın
Tam 3 . Fotonun olduğu yerde balıklara yem vermiştim eşim de videomu fotoğrafımı çekmişti hepsi silinmiş
Bana dua et cano orada
1,512,253 soru
24,666,839 cevap
367,043 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın