Ya kızım birkac gündür o kadar huysuz ki çok yoruldum. Eşimin de Kayseri'de bir işi vardı iki günlük. giderken çocuğu da götür kuzenleri ile oynar dedim. Çıktılar kapıdan ayrılırken hüngür hüngür ağladım keşke göndermeseydim ya cocuuuuummm
Şimdi ben anlamadım sen esinimi çocuğunumu ozledim kafam error
Yaa Allah kavuştursun
1,512,220 soru
24,666,364 cevap
367,002 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın