Ya kızım birkac gündür o kadar huysuz ki çok yoruldum. Eşimin de Kayseri'de bir işi vardı iki günlük. giderken çocuğu da götür kuzenleri ile oynar dedim. Çıktılar kapıdan ayrılırken hüngür hüngür ağladım keşke göndermeseydim ya cocuuuuummm
Şimdi ben anlamadım sen esinimi çocuğunumu ozledim kafam error
Yaa Allah kavuştursun
1,512,211 soru
24,666,310 cevap
366,996 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın