Ya kızım birkac gündür o kadar huysuz ki çok yoruldum. Eşimin de Kayseri'de bir işi vardı iki günlük. giderken çocuğu da götür kuzenleri ile oynar dedim. Çıktılar kapıdan ayrılırken hüngür hüngür ağladım keşke göndermeseydim ya cocuuuuummm
Şimdi ben anlamadım sen esinimi çocuğunumu ozledim kafam error
Yaa Allah kavuştursun
1,512,234 soru
24,666,637 cevap
367,027 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın