613 göst.
Diğer kategorisinde tarafından
tarafından yeniden gösterildi

51 gün önce doğum yaptım ama bebeğimle hastane dışında bir yere gitmedik dışarı çıkalım gezelim diyorum sonra ya enfeksiyon kaparsa ya hasta olursa diyip vazgeçiyorum avm ye falan gitsem kalabalık ortam bişey olur mu çok pimpirikliyim ya İstanbul neminde sıcağında bakıyorum bütün bebekler zıbınla geziyo ama ben hâlâ altlı üstlü kıyafet giydiriyorum napıcam bilmiyorum siz neler yapıyorsunuz geziyo musunuz benim gibi eve hapis olan var mı korkudan oğlumda gezmeyi seviyo dışarı çıkınca bebek arabasına koyunca hemen susuyo:)

31 Cevaplar

tarafından
Benim oglum 1 haftalikti ilk ev gezmemizi yapmistik yine kırkım çıkmamıştı avm ye de gitmiştim ustelik bebek arabam falan biseyim yoktu kucagimda gezdirmistim hemde ekim ayıydı bence fazla sakinma canim hele bu sicaklarda cocugu cok giydirme pisik olur
-Reklam-
(284 puan) tarafından
Ben gidiyorum avm ye parka markete pazara her yere . 15 gunlukken basladik cikmaya 4 ayligiz gitmedigimiz yer kalmadi :)) korkma canm ben kizimi korurdum herseyden aksine hep hasta olurdu hala oyle 4 yasina geldi simdide rota virusu olmus ama ogluma ayni iskenceyi ypmiycam mikroplarla savaşmayı ögrensin vucudu
(67 puan) tarafından
benim kızım 50 günlük gündüzleri beraber çıkıyoruz akiamlarıda babasıyla. ve ankarada oturuyom çokta sıcak değil bu aralar yağışlı hemde
tarafından
Bence kapali yerlere deilde acik alana cikar canim temiz hava alsin ev de kapali  alan
(3,798 puan) tarafından
Bizde 65 gunluk 40 i ciktigindan beri arada cikip geziyoruz tabi eşimle tek cikamiyorum daha cesaret edemiyorum :)ama bence avm yerine açık havada gezin
tarafından
Gezdir o zaman canm korkma o kadar babaya da şöyle yani korkmasın bu havalar bişey yapmaz
(299 puan) tarafından
Bu kadar sakinirsan çöp gelir batar :) yapma canm hem sana hem bebise günah yaa. Sicak hava giydir zibini yanina ince örtü al bde corap giydir tmm benm kizim 9 aylik oldu ızmirdeym dogum yaptgim gunden beri çıkıyorum tek te götürüyorum avm ye de gdyruz heryere gdyoruz yaşadıgm mahalle pek temiz değil heryer suriyeli asagilamak deil tabiki ama temiz değiller maalesef ona ragmen cok sukur bseyi yok aralik ayında bile kapi pencere acikti cok rahatta olma cok evhamlida.. sonra en ufak bi rüzgarda hastalanır Allah korusun
(1,567 puan) tarafından
Hicbisey olmaz insallah canim. Normal giydir yakma cocugu :)) yanina bol yedek kiyafet al. Ben çıkıyorum surekli ama yalniz degil esimle cikiyoruz. Dogdugundan beri. 40 i cikinca uzun yola bile gittik. Evde muhabbet kusumuz var. Cokta sakinmamak lazim. Sakinilan goze cop batıyor inan ki.
tarafından
Canım çok sıcağa alıştırma bak yazık olur isilik olur bn her gün çıkıyorm oğlumla dışarı şükürler olsn hasta olmadı enfeksyon kapamadi

AVM ye gttm sahile de gttm dışarda alışveriş de yaptım yani hem onun da hava alması gerek dışarıyı görmesi gerek

Şuan hava yağıyor ama balkona çıkardım hava alsn diye
(1,722 puan) tarafından
Bizde 55 günlüğüz 25 günlükten beri geziyoruz parka gdip oturuyoz awmye gdüyoz alışverişe çıkıyoz heryere gidiyoz son zamsnlardada şort tişort giydiriyorum o kadar kasma bişey olmaz bebek hava alsın bnim oğlum dışarı da gezdiğimiz gğnletde çok uyuyo hava almak iyi geliyo :)
(649 puan) tarafından
35 haftalik dogum yaptim 9 gun kuvezde kaldi 15. Gun guzel sakin bir alana kahvaltı icin gittik daha sonrada hep ciktik hala aksamlari cay içmeye kafelere gidiyoruz misafirliğe gidiyoruz gündüz bebek arabasına arıyorum ananesine  gidiyoruz mutfak alışverişi için markete gidiyoruz geziyorz da geziyoruz tek koşul en gec 9 da evde oluyoruz uyku saati cunku :) ha birde bir bez bir zıbın giydiyorim 20 gundur sadece gece serin olduğu icin alt giydiriyorm sonra sifir kollu zibini cikarip uzun kollu giydiriyorum sakinilan goze cop batarmış :) hem sana da yazık hep ev hep ev cikin hava güzelken

İlgili sorular

13 cevap 238 göst.
1 Ocak 2022 Aile kategorisinde hanimeli (480 puan) tarafından soruldu
10 cevap 216 göst.
25 Ekim 2021 Tatil-Seyehat kategorisinde Doruk Hatice (661 puan) tarafından soruldu