364 göst.
Tatil-Seyehat kategorisinde (6 puan) tarafından
Kızlar bebek olunca dışarıya tek başınıza çıkabildinizmi gezebildinizmi daha çok eve mi bağlandınız bazıları gezmeyi unut artık diyo gerçektende öylemi oluyo

23 Cevaplar

(1,718 puan) tarafından
Vala ilk 6 7 ay sadace anneme kaynanama gidebildim iste hastane falan baska bi yere çıkmak gercekden zorrr oldu
Oğlum yaşına girecek hala da bazen zorlanıyorum olup olmadık yerlerde emmek ister ya uykusu gelir zehir olur bana yani
-Reklam-
(9,741 puan) tarafından
Hayır canım hic alakasi yok. Korkarsan yapamazsin. Tabi bebeginede bağlı. Ablam hep disarda valla
Küçükken evet ama 5 6 aylık olunca çıkarsın canım
(2,817 puan) tarafından
Ben bebeğimle rahatlıkla çıkabiliyorum çok şükür,bebegin sakinse devamlı ağlamayan bir bebekse çıkabilirsin
(2,104 puan) tarafından
Valla oyle geziyomki ☺️ bebek arabam var gdicegm yerde emzirme alanim varsa cok guzel
(25,225 puan) tarafından
Ben geziyorum valla bebek arabasına koy cık nolcak :)
(1,025 puan) tarafından
Ne alakası var 17 sinde tatile gidiyoruz bebeğim 3 buçuk aylık geziyorumda her zaman bebeğim emen bebek rahat oluyor
(6,978 puan) tarafından
Benim bebek gezmeyi cok seviyordu nebek arabasina koyar magaza olsun, akraba olsun gidebilirdim. O zaman lanet virus yoktu tabi, simdi buyudu biraz aksamlari yuruyuse cikiyoruz, bayiliyor disarda olmaya
tarafından
Bebek el ayak bağlayan birşey değil bu lafı sana diyenler bebeği evlilikte bakılması gereken görev olarak gören kişilerin dediği laflar al bebeğini çık gez dolaş açılınca emzir heryerde uygun alt açma alanları var sana bu lafı diyen kişiler rahatlığkları bozulmasın diye dışarı çıkmayanlar çevrem de de bir çok örnek var
(1,430 puan) tarafından
Kızım eylülde doğdu kasımda denizliye termal otele aralıkta antalyaya kuzenime ziyarete gittim ailem izmirde 15 gün de bir gittim geldim. Sana bağlı aslında evde oturmak istersen evde kalırsın biraz zor tabi bebekle dikkat ettikten sonra çokta güzel geziyorsun ben geziyorum yani bir kaç gün önce tatilden geldik hiç eve kapanmadım bana öyle diyenler şimdi küçücük bebekle ne işi var diyorlar laf bitmez onlarda :)
(2,241 puan) tarafından
ciktim gezdim canim tek basima cafeye de gittim avm ye de arkadasima oturmaya da gittim. emzirip cikiyodum kanguruya koyuyodum ya da bebek arabasina . emzircegim yer illa buluyodum avmde bebek bakim odasinda carsida magazada kabinde . zaten gittigin yerde bir kadin varsa hemen anliyo yardimci oluyolar . ama su virus doneminde cikmadim bir yere insallah biter de sende gezersin :))
(2,765 puan) tarafından
Hicde bile hergun carsiya bile cikarim hic sorun olmuyor ozellikle her yere bebegimle gitmek istiyroum
(3,702 puan) tarafından
Valla ben kendi başıma çıkamıyorum biri bir aylık diğeri 2 yaşında bebek arabası indir büyük olanı indir küçüğü indir yolda arabayı taşı büyük yola atlarmi elinden tut ciktigimdan bir şey anlamıyorum ya eşimle yada biri geldiğinde
(291 puan) tarafından
Benim ilk çocuğum ben ne hastaneden geldiğimde nede lohusayken kimse bakmadı bana ben lohusayken bile dışarıya çıktım gezmeye benim için hiç zor olmuyor bebek arabasina koyuyorum çocuğu bir biberonda mama aliyorum yanıma acikirsa vermek için şuanda 4 aylık oldu kızım tatile gitmeyi düşünüyorum bence hiç zor olmaz ama bebekten bebeğe de değişir tabi durum eğer çok huysuz bir bebekte biraz zor olur ama ben hiç eve tıkılıp kalmadım bebeğimle dışarıda vakit geçirmek daha zevkli
(359 puan) tarafından
Kızım sonbahar da doğdu ilk zamanlar ben çıkmak istemedim ankara kış malum sonra çıkmaya başladık bu sefer de virüs cıktı eve tikildik şimdi 10 aylık dışarı alıştı şükür ama uyku sorunumuz var şimdi de evde bile uyumak istemiyor dışarda çok zorlaniyorum yani
tarafından
Tabikide hayır neden kapanan kendinimi bunaltcan hayatına devam edeceksin çocuğu büyütme gözünde köy arabaya git istediğin yere .sonra pişman olursun .ben 2cocukla  16aydi araları koymadım ikiz arabasına giderdim heryer egerekirse taksile  hiç kendini öyle kapama  çocuklarda değişiklik okuyor sosyallesiyor
Bebeğim 2 aylıkken anne oğul  başbaşa avm ye gidip kahve içmiştik:)  tabi oglum süt ben kahve  :)   ben çok gezdim oğlumla hiç sorun yasamadim
(528 puan) tarafından
Geziliyo kiz korkutma kendini o kadar ben çıkabiliyorum. Eşim de gezdiriyo sağolsun. Ben bi yere gitsem dönüşte alir beni her zaman. Arkadasima da annemlere de gidiyorum.
(2,047 puan) tarafından
İlk kızım 1 saat bile uyumazdı nereye gitsem zehir olurdu hastaneye gitsek bile mecburi gittiğim için bile mahvolurdum 1.5 yasında şimdi daha rahatız ama küçüğüm 2 aylık masallah subhanallah koydugum yerde duruyor ablasıyla alakası yok daha cok gezıyorum 2 bebeyle
(648 puan) tarafından
Ben tasindigim için çıkamıyorum yoksa çıkardım . Tabi eskisi gibi gezemiyoruz ben daha çok evcil bir insanım galiba o yüzden.

İlgili sorular

10 cevap 212 göst.
25 Ekim 2021 Tatil-Seyehat kategorisinde Doruk Hatice (648 puan) tarafından soruldu
13 cevap 233 göst.
1 Ocak 2022 Aile kategorisinde hanimeli (449 puan) tarafından soruldu
31 cevap 609 göst.
20 Haziran 2019 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
3 cevap 239 göst.
23 Ocak 2024 Tatil-Seyehat kategorisinde Mahinur gns (363 puan) tarafından soruldu