........Dertli Ali ......... çilekeş
Benimki kesin nickini RAHATINA DÜŞKÜN BOĞA koyardi evde hep o havada da ondan
Kesin fenerbahçeli olurdu
Papçideki nickini yapardı başka napacak nicki de Gölge
Askerlik anıları anlatırdıı
Zombinin oglu
1,512,151 soru
24,665,616 cevap
366,957 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın