........Dertli Ali ......... çilekeş
Benimki kesin nickini RAHATINA DÜŞKÜN BOĞA koyardi evde hep o havada da ondan
Kesin fenerbahçeli olurdu
Papçideki nickini yapardı başka napacak nicki de Gölge
Askerlik anıları anlatırdıı
Zombinin oglu
1,512,234 soru
24,666,639 cevap
367,027 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın