Cok seviyorum kışı
Yazin vicik vicik terlemekten kisinda usumekten nefret ediom
Bende sevmıom
Aklıma sokakta evi olmayanlar gelıo
Hep üşüom
Hava hep kapalı :(
1,512,338 soru
24,667,957 cevap
367,096 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın