Cok seviyorum kışı
Yazin vicik vicik terlemekten kisinda usumekten nefret ediom
Bende sevmıom
Aklıma sokakta evi olmayanlar gelıo
Hep üşüom
Hava hep kapalı :(
1,512,241 soru
24,666,712 cevap
367,038 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın