0 oy
522 göst.
Diğer kategorisinde tarafından

E-posta kapalı olunca neden mesaj gelmiyor ilay açık olmazmi gerekiyor gelmesi için kapalı olunca neden gelmiyor mesaj merak ettim:ermm:

3 Cevaplar

0 oy
(34,544 puan) tarafından

E posta bildirimi kapaliysa gelmez Filizcim

tarafından
Neden canım ben istiyorum kapalı olsun ama gelsin:)
(34,544 puan) tarafından
gelmiy rle garii
tarafından
:)))bu iyi değil
-Reklam-
0 oy
tarafından
Postun yukarı çıksın cnm ❤️ 

Bılgım yok 
tarafından
Teşekkürler hayatım♥️
0 oy
tarafından
Epostandan çıkış yapmak istiyorsan yap. Ama bildirimlerini aç, öylece çıksan da bildirim gelir
tarafından
Nasıl yapıyorum canım tam olarak
tarafından
Kuzum gmaile gir ayarlar var oradan bildirimleri aç var ona tıkla açılır, çıksan da bildirim gelir artık
tarafından
Baktım e posta meşbu olması lazım diyor olmadan olmuyo ben istiyorum özel den yazıyım ama
E posta dan rapor gelmesin

İlgili sorular

0 oy
13 cevap 1,291 göst.
0 oy
10 cevap 972 göst.
26 Ekim 2024 Diğer kategorisinde Grcemr1365 (364 puan) tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 347 göst.
0 oy
1 cevap 163 göst.
26 Kasım 2023 Diğer kategorisinde Duru. F. 12354 (4,734 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,636 soru

24,671,581 cevap

367,284 kullanıcı

...