Sen eşini seviyorsan senin sevgin esinede sanada ailenede yuvana da yeter ...
Önemli olan sizsiniz, kimse kimseyi sevmek zorunda değil , ama saygı duymak zorunda ...
Bizde tamtersi annem damadımda damadım diyor. Siz mutlu olun her sey düzelir kuzum.Canımı sıkma Esinle bir tartısma yapnınızda annene söyleme .Aileler o yüzden belki tavır alıyo
1,512,152 soru
24,665,629 cevap
366,960 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın