Sen eşini seviyorsan senin sevgin esinede sanada ailenede yuvana da yeter ...
Önemli olan sizsiniz, kimse kimseyi sevmek zorunda değil , ama saygı duymak zorunda ...
Bizde tamtersi annem damadımda damadım diyor. Siz mutlu olun her sey düzelir kuzum.Canımı sıkma Esinle bir tartısma yapnınızda annene söyleme .Aileler o yüzden belki tavır alıyo
1,512,782 soru
24,673,814 cevap
367,419 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın