Ha evde durmussunuz ha orda sonucta baska kisiler gelmeyecek eve. Denize de sakin zamanlarda gidersiniz disaridan yiyip icmezsiniz degeisiklik olur iyi gelir. Bazilari disari cikinca olecekmissiniz gibi davranmis
1,512,149 soru
24,665,533 cevap
366,953 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın