Kizlar anneliyi neyle abartdiginizi duşundunuz.? Mesela benim bebegimin yataginin yakininda dolap var ama hep mesafeli uyutuyorum. Duşunuyorumki dolabin kapisi cikib bebegin kafasina duser.soylerken bile komik oldu
Ben herşeyi abartirim kesin kendimi biliyorum
Gün gelecek emeklerken yerde karınca görüp yicek sanıyorum hep olmaz InsaAllah bu yüzden herkese emanet edemicem sanırım
1,512,234 soru
24,666,669 cevap
367,031 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın