Kizlar anneliyi neyle abartdiginizi duşundunuz.? Mesela benim bebegimin yataginin yakininda dolap var ama hep mesafeli uyutuyorum. Duşunuyorumki dolabin kapisi cikib bebegin kafasina duser.soylerken bile komik oldu
Ben herşeyi abartirim kesin kendimi biliyorum
Gün gelecek emeklerken yerde karınca görüp yicek sanıyorum hep olmaz InsaAllah bu yüzden herkese emanet edemicem sanırım
1,512,233 soru
24,666,633 cevap
367,023 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın