Hayırdır ne nöbeti
Iyi geceler
niye nobettesin kizz
valla ben birazdan bayilcam sipalarimi bayiltmak uzereyim oncee
Ey geceler....
1,512,636 soru
24,671,581 cevap
367,284 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın