Hayırdır ne nöbeti
Iyi geceler
niye nobettesin kizz
valla ben birazdan bayilcam sipalarimi bayiltmak uzereyim oncee
Ey geceler....
1,512,642 soru
24,671,683 cevap
367,290 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın