Biz sahur da kahvalti yapiyotuz zaten ozlemiyorum fazla sadece gunduz is yaparken sigarayi ozluyorum
Çayı özlüyorum cayyy
Bu ramazan tek özlediğim kalabalık iftar sofraları. Annem babam.
Normal ramazanlarda en çok sigarayı özlerim bide çay
1,512,748 soru
24,673,338 cevap
367,397 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın