Biz sahur da kahvalti yapiyotuz zaten ozlemiyorum fazla sadece gunduz is yaparken sigarayi ozluyorum
Çayı özlüyorum cayyy
Bu ramazan tek özlediğim kalabalık iftar sofraları. Annem babam.
Normal ramazanlarda en çok sigarayı özlerim bide çay
1,512,771 soru
24,673,481 cevap
367,408 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın