38+1 haftalık hamileyim sabah sancim ve kanamam vardı hastaneye geldim 3 cm açıklık varmış.Yatışım yapıldı ama öyle bekliyoruz.Dogum ne zaman olur nasıl olur hic hic bilmiyorum ??
1,512,804 soru
24,674,025 cevap
367,432 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın