38+1 haftalık hamileyim sabah sancim ve kanamam vardı hastaneye geldim 3 cm açıklık varmış.Yatışım yapıldı ama öyle bekliyoruz.Dogum ne zaman olur nasıl olur hic hic bilmiyorum ??
1,512,150 soru
24,665,585 cevap
366,955 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın