El insaf ya terbiyesizlik bu
N 11 in haberi yok sanirim
Yakında çeyrekle yarışırsa şaşırmam
Eeee bunlar geçen 3tl di ne ara 22oldu
Yazık yaa , vallah aç kalalim daha iyi ...
Pis firsatcilar
1,512,233 soru
24,666,635 cevap
367,026 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın