El insaf ya terbiyesizlik bu
N 11 in haberi yok sanirim
Yakında çeyrekle yarışırsa şaşırmam
Eeee bunlar geçen 3tl di ne ara 22oldu
Yazık yaa , vallah aç kalalim daha iyi ...
Pis firsatcilar
1,512,149 soru
24,665,535 cevap
366,953 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın