Bu kadarını ben de beklemiyordum hala yagiyor
Ne çok yağmış. Burda da yağdıda hani hatır kalmasın diye birazdan erir
Ahh ne güzel ☺❤Bizim burda sadece çatılarda var
..
Yaa çokk güzelll
Kar gören masum köylü ☺️
1,512,223 soru
24,666,403 cevap
367,001 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın