Bu kadarını ben de beklemiyordum hala yagiyor
Ne çok yağmış. Burda da yağdıda hani hatır kalmasın diye birazdan erir
Ahh ne güzel ☺❤Bizim burda sadece çatılarda var
..
Yaa çokk güzelll
Kar gören masum köylü ☺️
1,512,241 soru
24,666,712 cevap
367,038 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın