Kizlar hic hamileliginiz boyunca arada kola kaçamağı yaptınızmı ben iki kere yaptim ama pişmanım
Bende kola çok içiyorum malesef bağımlı gibi bişeyim ama şükür bi sorun yaşamadım dr à da sordum bişey olmaz dedi kızlar ama siz yinede az için tabi ne olur ne olmaz
Yengem her sabah kahvaltı da içerdi
1,512,793 soru
24,673,898 cevap
367,428 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın