Kizlar hic hamileliginiz boyunca arada kola kaçamağı yaptınızmı ben iki kere yaptim ama pişmanım
Bende kola çok içiyorum malesef bağımlı gibi bişeyim ama şükür bi sorun yaşamadım dr à da sordum bişey olmaz dedi kızlar ama siz yinede az için tabi ne olur ne olmaz
Yengem her sabah kahvaltı da içerdi
1,512,285 soru
24,667,150 cevap
367,050 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın