Kızlar kanguru alacağım. Bebeğim şuan 2 buçuk aylık. Ye i doğan aparatıyamı alayım yoksa normal mi? Hangisi daha kullanışlı? Sizin tavsiyeniz denir?
mamanosshbabyin bu 169₺
1,512,230 soru
24,666,627 cevap
367,023 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın