Kızlar kanguru alacağım. Bebeğim şuan 2 buçuk aylık. Ye i doğan aparatıyamı alayım yoksa normal mi? Hangisi daha kullanışlı? Sizin tavsiyeniz denir?
mamanosshbabyin bu 169₺
1,512,149 soru
24,665,535 cevap
366,953 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın