Sende bebeğe bi isim bul ne koycaksan onlar öyle dedikçe sen ismini söyle çok saçma senin iznin olmadan isim bulmaları falan insan en azından fikir olarak beyan eder onlar direk koymuş isim
Benim bildiğim ölen büyüğün adı kodur genelde ama kayın baban yaşıyor. Doğunca kendi istediğinizi korsunuz bunu kafaya takarsan bebek de gerilir annesi üzülme
1,512,166 soru
24,665,790 cevap
366,970 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın