Sende bebeğe bi isim bul ne koycaksan onlar öyle dedikçe sen ismini söyle çok saçma senin iznin olmadan isim bulmaları falan insan en azından fikir olarak beyan eder onlar direk koymuş isim
Benim bildiğim ölen büyüğün adı kodur genelde ama kayın baban yaşıyor. Doğunca kendi istediğinizi korsunuz bunu kafaya takarsan bebek de gerilir annesi üzülme
1,512,784 soru
24,673,843 cevap
367,421 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın