Ben memnundum ama geliştireceğiz diye afedersin b.ok etmişler bimdekiler bile abla alma diyorlar eski paketlerdem bula bilirsen al ama şu son çıkanlardan alma
Elit inkini aldm gayet iyi
Pril heryerde boykot ürün die geçiyor öyle biliyorum ben
Google dan boykotyolu adresindede yazıyor arkadaşlar
1,512,564 soru
24,670,893 cevap
367,252 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın