Ben memnundum ama geliştireceğiz diye afedersin b.ok etmişler bimdekiler bile abla alma diyorlar eski paketlerdem bula bilirsen al ama şu son çıkanlardan alma
Elit inkini aldm gayet iyi
Pril heryerde boykot ürün die geçiyor öyle biliyorum ben
Google dan boykotyolu adresindede yazıyor arkadaşlar
1,512,570 soru
24,670,957 cevap
367,259 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın