Burda hava felaket rüzgar lodos camlar ıslık çalıyor..
Siz de nasıl
Güneşli vallahi burda güzel yani
Güneşli sıcak bir kış geçiriyoruz biz adana da
Günaydın asenanın güzel anası ben memlekette degilim şuan olduğum yer güllük gülistanlık yaz havası var
1,512,230 soru
24,666,617 cevap
367,022 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın