Burda hava felaket rüzgar lodos camlar ıslık çalıyor..
Siz de nasıl
Güneşli vallahi burda güzel yani
Güneşli sıcak bir kış geçiriyoruz biz adana da
Günaydın asenanın güzel anası ben memlekette degilim şuan olduğum yer güllük gülistanlık yaz havası var
1,512,170 soru
24,665,859 cevap
366,972 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın