Karaladıklarımdan bir tane ..
Çok güzel yaaa ellerine sağlık
Elinize sağlık gayet başarılı
Karalama öyle değil böyle olur ☺️☺️☺️
Eskiden bende karalardim ...ne çok huzur bulurdum çizerken
1,512,379 soru
24,668,422 cevap
367,123 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın