Karaladıklarımdan bir tane ..
Çok güzel yaaa ellerine sağlık
Elinize sağlık gayet başarılı
Karalama öyle değil böyle olur ☺️☺️☺️
Eskiden bende karalardim ...ne çok huzur bulurdum çizerken
1,512,349 soru
24,668,030 cevap
367,106 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın