0 oy
220 göst.
Aile & Aşk kategorisinde (55 puan) tarafından
Kızlar diyorum ki malum sebeplerden bosaniyorum. Erkek çocuğum var ve 2 yasinda tam bir baba delisi. Çok önemsiyorum herseyden sakindirmaya çalışıyorum. İleride babasinda kalmak isterse beni sevmezse diye Bi sürü korkularım var kendimi bu düşüncelerden alamıyorum :(

1 cevap

0 oy
(5,024 puan) tarafından
Bende de gelecek endişesi var ama kaynanam gelecek endişesi var. Kocam annesinin yanına gitti, bebeklerimi uzun zamandır görmediler, umarım alıp gelmez. 

Anne sevilmez mi ya, babaya gider babacı olur, anneye gider anneci olurlar. Daha çok küçük. Düşünmeden sever çocuklar. Kaç Yaşında olursa olsun her yarasında anne diye ağlayacak o çocuk. 
(1,451 puan) tarafından
Komikti
(5,024 puan) tarafından
Biz ona düz zeka deriz  ama sen komik de.
(1,451 puan) tarafından
Kaynana kismina demistim
(5,024 puan) tarafından
Bende ona yazmıştım.
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
5 cevap 692 göst.
0 oy
12 cevap 575 göst.
16 Kasım 2023 Diğer kategorisinde Zuhalll (729 puan) tarafından soruldu
0 oy
5 cevap 263 göst.
13 Ağustos 2023 Diğer kategorisinde Havvanursms (229 puan) tarafından soruldu
0 oy
6 cevap 438 göst.
17 Kasım 2022 Aile & Aşk kategorisinde misafir tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,233 soru

24,666,635 cevap

367,026 kullanıcı

...