0 oy
263 göst.
Diğer kategorisinde (229 puan) tarafından

İkinci doğum olacak ilk doğum çok zordu 2 ay yattım hastanede 3 gün de suni sancılı doğum sürdü ve bunda da korkularım var çok çektim ilkte nasıl yenebilirim korkularımı 

5 Cevaplar

0 oy
tarafından
O zorlu sureci bile bir sekilde atlattigini düşün.  Coo şükür simdi yavrunlasin. O tarifsiz duygu ikiye katlanacak. Ve Allah kuluna kaldiracamayacagindan fazlasını vermez diye düşünüp Allah hakkinda husnu zan yapmak lazim. Insallah cok guzel gecer ve saglikla kolayca hic ekstradan yatmak zorunda kalmayip evinizde mutluca yasarsiniz
-Reklam-
0 oy
(325 puan) tarafından
İlk doğumda oldu diye şimdide olacak diye bı durum yok bence korkutma kendini bende çok korkuttum ama öyle olmuyor merak etme
0 oy
(6,378 puan) tarafından
Her doğum bir olmaz öyle düşünme.
0 oy
(27,104 puan) tarafından
2 doğum daha kolay ve hızlı oluyor 
0 oy
(6,043 puan) tarafından
2. Dogum çok kolay oluyor. Hiç canını sıkma. İlk doğumlar hep zor olur 

İlgili sorular

0 oy
5 cevap 597 göst.
16 Mayıs 2020 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
+1 oy
10 cevap 738 göst.
29 Şubat 2020 Diğer kategorisinde Nisanın annesi♡ (37 puan) tarafından soruldu
0 oy
8 cevap 299 göst.
+1 oy
3 cevap 254 göst.

Kategoriler


1,512,233 soru

24,666,637 cevap

367,027 kullanıcı

...