Bekarken saç yapmadan durmazdim simdi topluyorum valla ev hali normal
Kendi kendime nazar edicem ama saçım hiç dökülmüyo benim taradığım zaman bile bir yada iki tel işte. kışın kıskaç tokayla önüme gelenleri toplarm. Yazın hep topuz ama.
1,512,191 soru
24,666,068 cevap
366,981 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın