Bekarken saç yapmadan durmazdim simdi topluyorum valla ev hali normal
Kendi kendime nazar edicem ama saçım hiç dökülmüyo benim taradığım zaman bile bir yada iki tel işte. kışın kıskaç tokayla önüme gelenleri toplarm. Yazın hep topuz ama.
1,512,194 soru
24,666,133 cevap
366,984 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın