Bekarken saç yapmadan durmazdim simdi topluyorum valla ev hali normal
Kendi kendime nazar edicem ama saçım hiç dökülmüyo benim taradığım zaman bile bir yada iki tel işte. kışın kıskaç tokayla önüme gelenleri toplarm. Yazın hep topuz ama.
1,512,817 soru
24,674,188 cevap
367,438 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın