0 oy
114 göst.
Aile & Aşk kategorisinde tarafından

image

kizlar 15 hafta betam iyimi

1 cevap

0 oy
(2,617 puan) tarafından
Bu haftalarda artık betanın bir önemi yok bebek yeterinde tutunmuş sağlıkla gelsin ben kalp atışı görünene kadar artışı takip      ettim sonra hic bakmadım ama normaldir kanama falan yoksa endişe etme
tarafından
kahverengi akintim vardi gittim enfeksyon varmis ilac verdi bol su ic dedi
(2,617 puan) tarafından
Geçmiş olsun canim tehlikeli haftaları atlatmışsın doktorun ne diyosa harfiyen uy kendini yorma bol bol.dinlen allahin izniyle sağ salim doğar yavrun
tarafından
amin canm saol
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 154 göst.
0 oy
5 cevap 266 göst.
26 Ocak 2024 Diğer kategorisinde Persephone (2 puan) tarafından soruldu
0 oy
1 cevap 143 göst.
2 Haziran 2023 Diğer kategorisinde Asena3433 (29 puan) tarafından soruldu
0 oy
11 cevap 1,468 göst.
16 Kasım 2019 Diğer kategorisinde Arzuhann (181 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,233 soru

24,666,637 cevap

367,026 kullanıcı

...