hepsiburada 20 tl hespsipapel vermişti kargo bedava bu bardakları aldim 2.5 tl verdim sadece☺☺☺☺
Valla çok iyi almışsın güle güle kullan
1,512,655 soru
24,671,928 cevap
367,298 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın