Eşiniz o esnada müsait değilse telefonunu açar mısınız? Ben kendim soyleyeyim direk 1 kezde arasa 3 kezde arasa açmıyorum :)
Açarım canım karşıdaki canavar degilki yesin beni
Açarım ben ama benim kaynanam eşimi aramaz beni arar hep
O açmazsa beni ario ama o nolcak
1,512,150 soru
24,665,542 cevap
366,953 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın